Sider

fredag den 21. oktober 2011

Og heldige mig.

Slår lige et slag for dba. Ikke nok med at vi igår kom af med vores kæmpe store sofa som er blevet skiftet ud med en mindre model og har stået midt i stuen i tre dage, så fandt vi sørme også den her lænestol. Vi fandt den og dens bror for nogle dage siden. Da vi så ringede på den viste det sig at de boede på samme gade som os og da vi så gik ned og ville se dem var vi nærmest naboer. Så så let som ingen ting fik vi to fine Ole Wanscher stole med hjem. Og så til en hel fantastisk pris. Den ene er adopteret af min mor og far. Den anden står og pynter lige her i min stue. Hynderne trænger til lidt omsorg, men hvad gør ikke det med 40 år på bagen.
Mon ikke mit Granny tæppe kunne blive færdigt snart, nu jeg har sådan en lækker stol at sidde i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar