Sider

mandag den 15. august 2011

Godnat min skat..

Siden vi kom hjem fra en super lækker og tiltrængt ferie på kos, har vi haft nogle lidt hårde aftener herhjemme. Villads har hygget sig gevaldigt med at sove i samme rum, som mor og far og det synes han ligesom, at vi skulle fortsætte med da vi kom hjem. Det kunne gå i ferien, men nu er vi tilbage til hverdagen og jeg synes bare ikke det er helt rimeligt, hvis vi skal sidde 1 time ved siden af hans seng og bare vente på at han falder i søvn.
Der er blevet prøvet med helt ny mor må gerne gå bamse og vi har været hårde og kontante, men det er som om han er smartere end os. Og det er ikke rart at sidde og ignorere ham, når han kalder og er ked af det.

Så idag fik jeg en ide. Jeg var til loppemarked hos hende her forleden og fik fat i denne her labre lyskæde. Den blev efter en godnatsang og en masse godnatkys tændt. Og sikke en glæde. Villads sagde "neeeej" og så kunne mor, uden klager gå ned og sætte sig i sofaen. Der gik noget tid inden han faldt i søvn, men det var uden gråd og kalden.
Tak Frk. Nø. for et helst fantastisk fund og for at jeg har fået min aften tilbage.

Det ligner et juletræ her midt i August. Men jeg har hængt den henover hans amagerhylde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar